Útózönge egy nehéz hónapra


 


















Első saját toronynak nem is rossz és így ez teljesen saját szülemény...

Lehetetlen levelek

Egyszer megleltem egy lehetetlent.
Tervezve? Belecseppent életembe.
Nem, nem ez egyszer lehetetlen,
Te sem tervezted bele életedbe,
Ez a legszebb ebben az egészben.

Lefoglalt-e magának engemet?
Megtehette ezt velem? Igen meg.
Nem, nem ez lehetetlen, megtette.
Te mégse tetted félre ezt velem.
Elmentél, de nem tűntél el tőlem.

Nem, nem ez egyszer lehetetlen
Nem értettem belőle semmit se,
Mert nem voltam ott, ahol te.
Nem érthettem, mit teszel félre.

Eljöttem, és átérezhetem az egészet
Mennyi minden történhetett veled
Nem, nem, ez egyszer nem kérhetek,
semmit. Lehet elmúlt, lehet elment
és eltelt, de csak tudd, értékelem.

Ui: és köszönet a két titokzatos személynek, hogy megtiszteltek elsődleges véleményeikkel.  

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések